جدید ترین مطالب
گزارش تخصصی/ چگونگی برطرف کردن اضطراب و دلهره سارا در درس علوم تجربی به صورت ورد

گزارش تخصصی/ چگونگی برطرف کردن اضطراب و دلهره سارا در درس علوم تجربی به صورت ورد

اضطراب به منزله بخشی از زندگی هر انسان، در همه افراد در حدّی اعتدال آمیز وجود دارد و در این حد، به عنوان پاسخی سازش یافته تلقّی می شود، به گونه ای که می توان گفت: «اگر اضطراب نبود، همه ما پشت میزهایمان به خواب می رفتیم.» فقدان اضطراب ممکن است ما را با مشکلات و خطرات قابل ملاحظه ای مواجه کند: اضطراب است که ما را وامی دارد تا برای معاینات پزشکی و درمان بیماری ها به پزشک مراجعه کنیم، کتاب هایی را که از کتابخانه به عاریت گرفته ایم بازگردانیم، در یک جاده لغزنده با احتیاط رانندگی کنیم… و بدین سان، زندگی طولانی تر، سازنده تر و بارورتری داشته باشیم. بنابراین، اضطراب به منزله بخشی از زندگی هر انسان، یکی از مؤلّفه های ساختار شخصیت وی را تشکیل می دهد و از این زاویه است که برخی از اضطراب های دوران کودکی و نوجوانی را می توان بهنجار دانست و تأثیر مثبت آن ها را بر فرایند تحوّل پذیرفت؛ چرا که این فرصت را برای افراد فراهم می آورد تا سازوکارهای سازشی خود را در جهت مواجهه با منابع تنیدگی زا گسترش دهند. به عبارت دیگر، می توان گفت: اضطراب در برخی مواقع، سازندگی و خلّاقیت را در فرد ایجاد می کند، امکان تجسّم موقعیت ها و سلطه بر آن ها را فراهم می آورد و یا آن که وی را برمی انگیزد تا به طور جدّی با مسؤولیت مهمی مانند آماده شدن برای یک امتحان یا پذیرفتن یک وظیفه اجتماعی مواجه شود.

تیترهایی که در این گزارش تخصصی برای درس علوم تجربی ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

·         چکیده
·         کلیدواژه
·         مقدمه
·         بیان مسأله
·         پیشینه تحقیق درباره اضطراب
·         الف) مبانی نظری
·         تعریف تبیین واژه‌های کلیدی درباره اضطراب
·         ب) پیشینه‌ی عملی
·         اهمیت وضرورت حل مشکل اضطراب
·         گردآوری اطلاعات
·         اقدامات راه حل‌های پیشنهادی
·         یافتن راه حل مناسب
·         اجرای راه حل‌های انتخاب شده
·         ارزیابی نتایج بدست آمده
·         بررسی میزان موفقیت
·         نتیجه‌گیری

در 27 صفحه قابل ویرایش

تنها 3 هزار تومان

RIAL 30/000 – خرید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*